۵ پاسخ

بله خیلی

ببر تا سرم بزنه زود خوب شه

ماست و دوغ و کشک خوبه ولی خود شیر برا اسهال مخصوصا تواین فصل خوب نیست

بستنی نده ولی شیر اگ میدی گرم نباشه ...ماست و دوغ بده...نعنا و پونه بزن ...

کلا شیرینی باعث اسهال میشه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری