اینو بخونید لطفا...

#شیرخشک
#کودک
#پوشک

تصویر
۸ پاسخ

بابا آدم از یه ساعت بعدش خبر نداره تقدیر هرکس یه جور نوشته شده هرکس تو یه سنی که از قبل مقدر شده از دنیا میره و به شکل های مختلف الهام و اینارو ول کن صدقه بده و آروم باش چون قرار نیست اتفاقی برات بیوفته به اذن خدا.

ببین این و یادت باشه هر وقت به هرچیزی فک کنی سرت میاد من همش اینا چبزا تو کله ام می‌چرخید شوهرم تصادف کرد اینجوری بگم معجزه شد انگار زنده موند گوشی خریدم آیفون 16کلا شیش ماه دستم بود شوهرم میگف میری بیرون دستت نباشه حواست و جمع ازت نزنن تو ماشین ازم زدن اینارو گفتم بدونی هر اتفاقی نیفته ساخته ذهن آدماس پس سعی کن به چیزای مثبت فک کنی

تمام ازمایشگاه ها رفتم میگفت مریض نبستی خودم میگفتم مریضم الان باز مبخوا برم ازمایش بدم😂😂😂
ابنا پیش بخاطر نذر بد هست انرژی منفی

تو خوبی من یهو میاد میگه ثزطان داری 😂😂😂فاز منفیه

خواهرم مستیاااا.
مثلا ادم بخواد بمیره قبلش گریه کنه ناراحتی کنه دیگه نمیمیره؟
پیمانه ی عمرمون که پر بشه از این دنیا میریم. و هیچ چیزی هم جلودارش نیست
حالا شما هم وحی که نازل نشده بهت دختر😅😅پاشو خودتو جمع و جور کن
از این مست مستی فکرا هم نکن

بنظرم زیادی بهش فک کردی و ی حس گذرا هست

عزیزم اینا همش وسواس فکریه. سعی کن بهش پرو بال ندی . صدقه بده خودتو اروم کن. اگه خیلی شدیده برو دکتر

حس ها دروغ نمیگن… ممکنه یه حس یا خاطره مربوط به زندگی قبلیت باشه عزیزم زیاد در موردش فکر نکن و خودتو تو اون شرایط تصور نکن

سوال های مرتبط

مامان niniii مامان niniii ۳ سالگی