۴ پاسخ

نه نمیترسم مهم نيست بابا ، پس آدم هیچ کجا نره سر آدم مریض ، توجه نکن وقتی مهم نباشه کاری نمیتونه بکنه

پلیس فتا هست عزیزم

همون موقع میزدی به دعوا اینا گوشیش میگرفتی نگاه میکردی

انشالله ک چیزی نمیشه،امام حسین نمیذاره ابرو کسی برا

سوال های مرتبط

مامان راحله مامان راحله ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۳ ماهگی
مامان پسری🍓🐻 مامان پسری🍓🐻 ۱۳ ماهگی