۱۰ پاسخ

سارا این جان این آزاد سازی ها خیلی عوارض داره ها

منم روز ۱۲ زدم منفی بود دوباره نزدم فردا هم موعدمه

فدای سرت غصه نخور منم دوبار زدم بی نتیجه دیگه یپردم به خدا بده خودش میده

قبل روز ۱۴ بی بی زدی مثبت باشه

موعدت کیه ؟ اگر پریود نشدی بارداری ،
بتا مطمئن تره

فعلا زوده تا ۱۶ازادسازی

دکترت کیه

منم همینجور ولش نشد

ای خدا چرا یه نگاهی به ماها نمیندازی
منم ۱۴ازادسازیم
میخام بیبی چک بزنم مطمینم ک منفیه

عزیزم هنوز صبر کن شاید لقاحت دیر گرفته باشه

چندماهه آزادسازی می‌زنی؟
قبل قرص و آمپول دیگه ای زده بودی؟

سوال های مرتبط

چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری