خیلی زود آزمایش دادی باید از ۱۴
۱۵روز به بعد آزمایش بدی میگن تا ۱۴روز اصلا مثبت کاذبه
بخاطر آمپول بوده دیگه
آمپول هورمون hcg هست
همون هورمونی که از جفت ترشح میشه موقع بارداری
نه میشه گفت منفی ن مثبت
چون هم میتونه اثر آمپول باشه هم میتونه چون زود رفتی عددش آنقدر کمه
یکم صبرکن
زود بتا دادی
مثبته بزار تاخیر بخوری دوباره بده
من روز ۱۲ ۵.۲۷ بود یا کلی بی بی چک مثبت منفی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.