۵ پاسخ

برو ی بی بی چک بزن ببن حامله ای یا ن

عزیزم زودرنجی آزمایش دادای من امروز روز ۱۵ آزادسازی بودم تست زدم منفی شد ولی اگ پریود نشم بعد میریم آزمایش میدیم

اثر آمپول باردار نیستی عزیزم

عددش ۷ باید تکرار کنی چند روز مونده به موعدت؟

عزیزم آزادسازی زدی معلومه ک مثبت میشه یا مشکوک چون تا۱۴ روز تو بدنته

سوال های مرتبط