۹ پاسخ

من اینطوری بود مثبت بود

مثبته

نمیتونی بری ازمایش بدی ببینی بتات رفته بالا یا نه؟اینجوری خیال خودت راحت تری

جریان چیه😭

سلام تورو خدا جوابمو بدین من سری قبلی بعد پریودی دکتر چهارتا سوزن برام نوشت روزی کی زدم دوباره ی روز بعد هم دوتاسوزن ازتد سازی زدم این سری دو روز تاخیر تستم منفی

هاله دارن ولی باید بزاری روز ۱۶ بزنی
چرا انقد زود ازمایش دادی ؟؟؟

14نتیجه قطعیه عزیزم

همشونو یه مارک بگیر چون حساسیتشون فرق میکنه
فک کنم مثبتی دیگه

روز ۹ک خیلی زود آزمایش زدی ولی بی بی چک بنظرم مثبت میاد

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری