من اینطوری بود مثبت بود
مثبته
نمیتونی بری ازمایش بدی ببینی بتات رفته بالا یا نه؟اینجوری خیال خودت راحت تری
جریان چیه😭
سلام تورو خدا جوابمو بدین من سری قبلی بعد پریودی دکتر چهارتا سوزن برام نوشت روزی کی زدم دوباره ی روز بعد هم دوتاسوزن ازتد سازی زدم این سری دو روز تاخیر تستم منفی
هاله دارن ولی باید بزاری روز ۱۶ بزنی
چرا انقد زود ازمایش دادی ؟؟؟
14نتیجه قطعیه عزیزم
همشونو یه مارک بگیر چون حساسیتشون فرق میکنه
فک کنم مثبتی دیگه
روز ۹ک خیلی زود آزمایش زدی ولی بی بی چک بنظرم مثبت میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.