۷ پاسخ

تا قبل ۱۴ کامل کاذب بمون ۱۵ روز بگذره بعد بی بی بزن

اینم هاله داره

سعی کن بازم با همون مارکی که روز دوازده صورتی شده بی بی چک بزنی چون هاله های هر بی بی چک ی مدل دیگس

جفتش هاله داره فکر کنم وقتشه تبریک بگییییم بهت🥺😍

برای من روز ۱۳ مثبت بود ولی روز ۱۴ پریود شدم انشالله ک برای شما مثبته عزیزم

عزیزم مثبته

من شنیدم تا قبل روز ۱۴ احتمال کاذب بودن هست به نظرم دو روز دیگه باز بزن ایشالا مثبته

سوال های مرتبط

مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته ششم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری