تا17ازاد سازی مثبت کاذب میافته بی بی
عزیزم علائم داشتی؟علائمات چی بودن؟روز ۱۵ام هم علائم داشتی؟
امپول زده بودی؟؟؟
اگر اره مثبت کاذب میده ها
مارک مدیکور آشغاله اون ماه هم واسه من هاله انداخت
ببین ۷ آزادسازی ام اما مثبت کاذبع
قبلیا مثبت کاذب میزدن بخاطر امپول ازادسازیه باید حداقل سه روز از پریودت بگذره بعد بی بی چک بزنی
بنظرم برو آزمايش بده
ممكنه از نوع بي بي چك باشه
يا حتي احتمال خرابي بده
الان دیگه ۱۷ آزادسازی برو بتا بده
منم روز 10 آزاد سازی بی بی زدم منفی بودم دیگه نزدم😞
ویتاسین اصلا مارک مورد اعتمادی نیست
فقط مدیکور یا درکا خیلی دقیقا
منم عزیزم امروز ۱۳ازاد سازی بود بی بی چک زدم منفی منفی 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.