۱۱ پاسخ

تا17ازاد سازی مثبت کاذب میافته بی بی

عزیزم علائم داشتی؟علائمات چی بودن؟روز ۱۵ام هم علائم داشتی؟

امپول زده بودی؟؟؟
اگر اره مثبت کاذب میده ها

مارک مدیکور آشغاله اون ماه هم واسه من هاله انداخت

ببین ۷ آزادسازی ام اما مثبت کاذبع

تصویر

قبلیا مثبت کاذب میزدن بخاطر امپول ازادسازیه باید حداقل سه روز از پریودت بگذره بعد بی بی چک بزنی

بنظرم برو آزمايش بده
ممكنه از نوع بي بي چك باشه
يا حتي احتمال خرابي بده

الان دیگه ۱۷ آزادسازی برو بتا بده

منم روز 10 آزاد سازی بی بی زدم منفی بودم دیگه نزدم😞

ویتاسین اصلا مارک مورد اعتمادی نیست
فقط مدیکور یا درکا خیلی دقیقا

منم عزیزم امروز ۱۳ازاد سازی بود بی بی چک زدم منفی منفی 🥲

سوال های مرتبط

مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته ششم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری