بی بی چک منفی روز ۱۰ ازاد سازی و چهار روز تا پریودی😪

تصویر
۹ پاسخ

هاله داره عزیزم

زودزدی گلم

من توهم میزنم یا هاله داره😍😂

ن مثبتی

این مال روز 11 ازادسازی هستش یه هاله ضعیف داره تو گوشی قشنگ دیده نمیشه

تصویر

منم روز 11 زدم هاله انداخت روز 13 زدم هیچی خیلی هم علائم دارم

چرا نمیذاری تاخیر بیفته بعد بی بی چک بذاری

زود نیست؟؟؟ بذار ۱۵ ب اونور بزن

اوف خدایا نکن با دل ما اینجوری
منم روز ۹ هستم
چیا مصرف کردی
علائم چی داری

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری