هاله داره عزیزم
زودزدی گلم
من توهم میزنم یا هاله داره😍😂
ن مثبتی
این مال روز 11 ازادسازی هستش یه هاله ضعیف داره تو گوشی قشنگ دیده نمیشه
منم روز 11 زدم هاله انداخت روز 13 زدم هیچی خیلی هم علائم دارم
چرا نمیذاری تاخیر بیفته بعد بی بی چک بذاری
زود نیست؟؟؟ بذار ۱۵ ب اونور بزن
اوف خدایا نکن با دل ما اینجوری
منم روز ۹ هستم
چیا مصرف کردی
علائم چی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.