۱۰ پاسخ

اشکالی نداره عزیزم تنها نیستی، منم اینجوری شد، ما قویتر از اونی هستیم ک یه بیبی چک امیدمونو ناامید کنه💪🏻، تلاش میکنیم برا ماه بعد ان شاء الله 🙏🏻

منم امروز ۱۲ ازادسازیم هس صبح تست دادم منفی🥲😟

من امروز ۱۲ ازادسازیمه و دکتر گعته چهارشنبه برم ازمایش
ایشالا هرچی خدا بخواد

اصلا نه نامید شو نه استرس بده به خودت

اخه دکتر من گف ۱۵ ازاد سازی برو ازمایش و تاکید کرد که بیبی چک نشون نمیده فقط ازمایش

منم هاله میبینم اخرش

اسم آزادسازی که که می‌شنوم کهیر میزنم واقعا حاضر نیستم یکبار دیگه هم خودمو باهاش سرکار بذارم درکت میکنم چه حسی داری عزیزم

انگار هاله افتاده که

🥺منم آزادسازی زدم اینماه

تا موعدت صبر کن

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری