۶ پاسخ

زود زدی ؟
دوتا امپول زده بودی؟

عزیزم حداقل باید تا روز پریودیت صبر کنی که تست نشون بده

اهان متوجه شدم .بعد چطوری میشه فهمید آدم تنبلی تخمدان داره ؟ مثلا پریود منظم نداشته باشه. ? یعنی واسه تنبلی فقط می زنن

ببخشید آزاد سازی چیه ؟

چندم آزاد سازی زدی

من روز نهم هستم هاله انداخت

سوال های مرتبط

مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته پنجم بارداری