۱۱ پاسخ

عزیزم باردار شدی یعنی کاذب نبود ؟

منم دقیقا مثل شما بودم

سلام خانوما من آزمایش بتا دادم ۸۳ بود چند روز پیش لکه داشتم امروز رفتم سونو گرافی میگه اصلا ساک بچه دیده نمیشه یعنی امکانش هست آزمایش اشتباه کرده باشه

اره عزیزم مبارکه

اره مثبته

منو دعا کن

بله عزیزممم مبارکه

انشالا مثبته گلم اما من شنیدم باید ۱۵ روز بگذره بعدش بزنی تازه اونم از پریود باید ۲/۳ روز گذشته باشه تا ذقیق در بیاد

روز۱۴ باید بزنی
روز ۹ ک خیلی زود زدی
ان‌شاءالله ک بارداری
یه دو روز دیگه با ادرار صبح ی تست دیگه بزن‌

مثبته مبارک 😍

مبارکه عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان ......... مامان ......... هفته هشتم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری