۹ پاسخ

اره از پنج و نیم ماهگی نشست

اره دختر من میشینه

پسر من از اول ۶ ماهگی خودش نشست
همه میگفتن وای خیلی زوده کمرش اذیت میشه ولی اگ میخابوندمش گریه میکرد مجبوری مینشوندم

من بچه ۵ماهمو بردم دکتر اومدم وزنش کنم گفت بشونش چرا میخوابونیش
گفتم زود نیست.؟ گفت نه دیگه باید تمیرنش بدی از الان با کمک

هر بچه ای فرق داره عزیزم
از اول ۷ نشست
از اول ۸ هم خودش از حالت چهاردست و پا میشینه

اره ۶ ماهش تموم شد ولی لب ب غذا نمیزنه

دختر من مینشست

عزیزم دکتررررررا میگن از هفت الی هشت ماهگی تمرین نشستن و قلت زدننن کنید
تورو خدا مقایسه نکنید فشار میاد به ستون فقراتشون

نه نمیشینه

سوال های مرتبط

مامان ویانا♡آناهیتا مامان ویانا♡آناهیتا ۸ ماهگی