شماهم تو بارداری خواب بد و از دست دادن میبینید؟

۵ پاسخ

آره منم خواب بد میبینم

اره زیاد.‌ی شب ک خواب اجنه میدیدم انقد ترسیده بودم تو خواب

بلع بسیاااار

من همش خواب زایمان میبینم🤦‍♀️

اره اصلا یکی از عوارض بارداری همینه. من توهم میزنم تو خواب😁

سوال های مرتبط

مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۴ ماهگی
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی