اسید معده
رحم که بزرگ میشه جای معده تنگ میشه اسید معده سرریز میکنه . من خیلی ساله درگیرشم پنتوپرازول ۴۰میخوردم تو بارداری هم دکتر گفت بخور الان از اول اذیت نشدم چیزای ادویه دار نخور و سرخ کردنی زیاد تا بری دکتر آب همراه غذا نخور آب و عسل بخور ببین بهتر میشی
منم داصتم الان بهترم چون بچه داره رشد میکنه من دکتر بهم قرص نولپاز ۴۰داد
خب از عوارض بارداریه دیگه به دکترت بگو برات پنتوپرازول بنویسه ناشتا بخور من ک ازین موضوع شبا خواب نداشتم این قرص اب رو اتیش بود برام
اسید معده تو بارداری قاطی میکنه ، دکتر بهت قرص نداد؟ معمولا قرص یا شربت میدن ، مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.