۶ پاسخ

در مورد همورویید فقط اینو بگم که به محض اینکه متوجه درد التهاب یا بیرون زدگی شدین پماد و شیاف از داروخونه بگیرید و نذارید زیاد بشه وگرنه خیلی اذیت میکنه

شیاف ام جی بزار

منم بعد زایمان اولم گرفتم و بعد از پنج ماه عمل کردم چون اصلا نتونستم تحمل کنم و خیلی درد داشتم خیلی هم بیرون زده بود
هیچ پماد و دارویی فایده نداشت برامن

واسه من نمیدونم هموروئید یا بخاطر فشار لگن یه حالت بیرون زدگی دارم ولی درد و خارش و خونریزی ندارم.منم میترسم ک بواسیر یا هموروئید باشه و زایمان طبیعی رو دردناک یا مختل کنه.برای بعد زایمان با لیزر قابل درمانه و نقاهت نداره و بعداز لیزر سرپا میشی.

از داروخونه پمادش بگیر

ولا من که هموروئید دارم کلا بیرون زده است تمام ترسم از همونه برای زایمان طبیعی

سوال های مرتبط

مامان 🩷تودلی🩷 مامان 🩷تودلی🩷 ۳ ماهگی