در مورد همورویید فقط اینو بگم که به محض اینکه متوجه درد التهاب یا بیرون زدگی شدین پماد و شیاف از داروخونه بگیرید و نذارید زیاد بشه وگرنه خیلی اذیت میکنه
شیاف ام جی بزار
منم بعد زایمان اولم گرفتم و بعد از پنج ماه عمل کردم چون اصلا نتونستم تحمل کنم و خیلی درد داشتم خیلی هم بیرون زده بود
هیچ پماد و دارویی فایده نداشت برامن
واسه من نمیدونم هموروئید یا بخاطر فشار لگن یه حالت بیرون زدگی دارم ولی درد و خارش و خونریزی ندارم.منم میترسم ک بواسیر یا هموروئید باشه و زایمان طبیعی رو دردناک یا مختل کنه.برای بعد زایمان با لیزر قابل درمانه و نقاهت نداره و بعداز لیزر سرپا میشی.
از داروخونه پمادش بگیر
ولا من که هموروئید دارم کلا بیرون زده است تمام ترسم از همونه برای زایمان طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.