چه میوه های برای بعدزایمان خوبه

۵ پاسخ

زایمان کردی عزیزم 🥹بسلامتی مبارکککک

من اناناس شنیدم خوبه که التهاب بدن و زخم می گیره

آناناس و گلابی برای بخیه ها خیلی خوبه من بعد زایمان تا 10 روز زیاد میخوردم

اناناس
قرص آناهیل بخور همون قرص اناناسع زود زخمتو خوب میکنه. ریز موتم کم میشه

فقط آب سیب و آب هویج
بقیه چیزا نفاخن

سوال های مرتبط

مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان دخملی💖💖 مامان دخملی💖💖 ۹ ماهگی
مامان عشق مامان🩵 مامان عشق مامان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی