بعدزایمان چه میوه هایی میخورید؟؟

۷ پاسخ

به نام خدا هيچي ،بيشترشون سرد و آلرژي زا و نفاخ هستن

من که همش کمپوت میخوردم

پرتقال نارنگی خوردم

وقت نمیکنم میوه بخورم.😢
خونه مامانم بودم لیمو زیاد میداد بخورم. پرتقال و آب پرتقال. سیب کمتر. سیب و کمپوت میکرد برام

وا مگه میشه میوه نخوریم🤧

همه چی

من که هیچی می ترسم نفخ بکنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷تودلی🩷 مامان 🩷تودلی🩷 ۳ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی