دخترا شما بعدزایمان چی ویتامین هایی میخورید؟؟

۴ پاسخ

مولتی ویتامین و کلسیم و آهن که از حاملگی مونده بود همین طور ادامه میدم میخورم

ففول و دی خودی دکتر نوشته بود براام

من فقط لاکتاول میخورم

بیمارستان مینویسه

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی