برای پسرم حساسیت ب انتی بیوتیک داشت اینجوری شده بود بردم دکتر
حتماً ببرش متخصص اطفال نشون بده
اووف این اگزمای حساسیت به پروتئین گاویه! دختر منم از دوماهگی علایمش ظاهر شد و دست و پاهاش پر اگزما شد !
پسرمنم اینجوری بود دکترگفت لبنیات نخور بازم ببردکتردیگه همه یچه ها مثل هم نیستن
حتمن حساسیت هست دکتر ببرید پماد بده
گمونم حساسیت ب پروتیین گاویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.