۶ پاسخ

برای پسرم حساسیت ب انتی بیوتیک داشت اینجوری شده بود بردم دکتر

حتماً ببرش متخصص اطفال نشون بده

اووف این اگزمای حساسیت به پروتئین گاویه! دختر منم از دوماهگی علایمش ظاهر شد و دست و پاهاش پر اگزما شد !

پسرمنم اینجوری بود دکترگفت لبنیات نخور بازم ببردکتردیگه همه یچه ها مثل هم نیستن

حتمن حساسیت هست دکتر ببرید پماد بده

گمونم حساسیت ب پروتیین گاویه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی