غیر از بیسکویت مادر چه بیسکویت دیگه میدین

۱۴ پاسخ

هیچ بیسکوییتی عزیزم
همون سرلاک هم هر از گاهی میدم

هیچی.‌..‌‌

بیسکوییت نوتری گندم

همه چی پتی بور

من نوتری گندم میدم هرزگاهی هم بیسکویت مادرو با شیر و پودر پسته
پودر بادام قاطی میکنم میدم لامصبا انقدرم خوششون میاد آدم دوست داره هر روز بده ولی خب نمیشه

من چوب شور و بیسکویت نان روغنی میدم

آره ممنون

بیسکویت نوتری گندم و کاکائو

من یه وقتایی خیلی کم بیسکوییت لوبلو میدم که مخصوص کودکه

بیسکویت موزی😃

هر از گاهی بیسکوییت پتی پور کاکائویی میدم همیشه نه گلم
ولی خب من دادم مشکلی نبوده خداروشکر

من پتی پورم میدم بعضی وقتا دوس داره وانیلی و کاکائویی

چند غله شاید خوب باشه

من چوب شورم میدم. البته میدونم بیسکوییت نیس😁

سوال های مرتبط