هیچ بیسکوییتی عزیزم
همون سرلاک هم هر از گاهی میدم
هیچی...
بیسکوییت نوتری گندم
همه چی پتی بور
من نوتری گندم میدم هرزگاهی هم بیسکویت مادرو با شیر و پودر پسته
پودر بادام قاطی میکنم میدم لامصبا انقدرم خوششون میاد آدم دوست داره هر روز بده ولی خب نمیشه
من چوب شور و بیسکویت نان روغنی میدم
آره ممنون
بیسکویت نوتری گندم و کاکائو
من یه وقتایی خیلی کم بیسکوییت لوبلو میدم که مخصوص کودکه
بیسکویت موزی😃
هر از گاهی بیسکوییت پتی پور کاکائویی میدم همیشه نه گلم
ولی خب من دادم مشکلی نبوده خداروشکر
من پتی پورم میدم بعضی وقتا دوس داره وانیلی و کاکائویی
چند غله شاید خوب باشه
من چوب شورم میدم. البته میدونم بیسکوییت نیس😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.