سلام شربت‌خاکشیر‌‌زعفران‌داره‌نذری بود خوردم مشکلی پیش نمیاد

۷ پاسخ

ممنون استرس گرفتم آروم.شدم

ممنونم

یه بار اشکال نداره. ولی دیگه نخور. خود خاکشیر هم خوب نیست تو بارداری

نه بابا اون یه ذره به جایی نمیرسه

نه عزیزم‌نوش جونت نذرت قبول

استرس گرفتم ممنونم

ن بابا مگه چقدر زعفرون توش میریزن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته شانزدهم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری