۵ پاسخ

من خوردم الوچه اسید معدم بالا زد مُردم
۳بار استفراغ کردم تو ی شب
زیاده روی نکن من زیاد خوردم

علائم پریودی داشتم مثل همیشه ولی خدا صاحب یه نی نی کرد منو شکر🤲🏻🌹

با هم نخوری

ن فقطخودت واسه الوچه ممکنه اذیت شی سرد

نه عزیزم چیزی پیش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری