دوغ بخورم ضرر ندارد زیاد میخورمااا

۱۷ پاسخ

ن من تو دوران بارداری خیلی میخوردم

دختر داری احتمالا منم اقد ددوغ میخوردم اوایلش

منم خیلی میخورم برعکس میگن نینی خیلی سفید میکنه😍

نوش جونت رفتی سونوی انتی اگ شریان های رحمت فشارش بالا نبود ادامه بده اما اگ خدای نکرده بالا بود کلا نمکو باید حذف کنی

من روزی یدونه عالیس تموم نکنم روزم شب نمیشه🫠

عاشق دوغ عالیس ام

من از اول بارداریم دوغ میخوردم تا آخر ضرری نداره فقط خیلی شور نباشه

منم زیاد می خورم .اگه شورنباشه نه ضرر نداره خوبه کلسیم هم داره

سردیت نکنه

منم از اول بارداریم دوغ میخورم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاد😂

نه عزیزم ضرر نداره فقط شور نباشه

نه منم خیلی میخورم 😋😋😋

من قبلا عاشق دوغ بودم الان نمیتونم بخورم

من ویارم دوغ بود خیلی خوردم عاشق دوغ و ترشی بودم

منم خیلی می خورم

نه خوبه
ولی زیادش ورم میاره
خیلی شورم نباشه خوب نیست برات

منم زیاد میخورم دوغ

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان موید مامان موید هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو🌙 مامان ماهلین کوچولو🌙 ۶ ماهگی
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری