ن من تو دوران بارداری خیلی میخوردم
دختر داری احتمالا منم اقد ددوغ میخوردم اوایلش
منم خیلی میخورم برعکس میگن نینی خیلی سفید میکنه😍
نوش جونت رفتی سونوی انتی اگ شریان های رحمت فشارش بالا نبود ادامه بده اما اگ خدای نکرده بالا بود کلا نمکو باید حذف کنی
من روزی یدونه عالیس تموم نکنم روزم شب نمیشه🫠
عاشق دوغ عالیس ام
من از اول بارداریم دوغ میخوردم تا آخر ضرری نداره فقط خیلی شور نباشه
منم زیاد می خورم .اگه شورنباشه نه ضرر نداره خوبه کلسیم هم داره
سردیت نکنه
منم از اول بارداریم دوغ میخورم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاد😂
نه عزیزم ضرر نداره فقط شور نباشه
نه منم خیلی میخورم 😋😋😋
من قبلا عاشق دوغ بودم الان نمیتونم بخورم
من ویارم دوغ بود خیلی خوردم عاشق دوغ و ترشی بودم
منم خیلی می خورم
نه خوبه
ولی زیادش ورم میاره
خیلی شورم نباشه خوب نیست برات
منم زیاد میخورم دوغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.