دوسنان یه سوال نعنا خشک تو دوغ ضرر داره بخورم؟

۱۰ پاسخ

منک هم تو ماست هم دوغ میزنم میخورم چ ضرری

هر چی دلت میخاد بخور ولی مقدار کن

ن خیلی زیادش ضرر داره

نه اتفاقا سردی دوغم میگیره برا معده خوبه

در حد توی دوغ ن مشکلی نداره

من میخورم فکر نکنم ضرری داشه باشه

من همیشه میخورم….

بستگی به نوع حاملگی ت داره؟
اگه هیچ مشکلی نداری بخور

نه نداره

نه من خوردم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری