من رفلاکس معده دارم دکترم گفت اصلا نخور
نعنا رو نخور گلم میخوری هم خیلی کم بخور نعنا جعفری شنبلیله اینا همه قائده اورن
نعنا زیادش خوب نیست چون گرمه هر چیزی به اندازش ضررنداره
من ک قشنگم همه چی به اندازه ش میخورم
جز اب هویج ودمنوش ها وجیگرو.... نمیدونم چی بگم
فک نمیکنم من که خوردم مشکلی نبوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.