۹ پاسخ

نه خوبه

نه فقد دم کرده زعفران و زرشک و جعفری و هویج و کله پاچه ضرر داره همه چی بخور

ن خیر بخورررر

روش روغن زیتون بزن، بذار توی فر یا توستر

نه ب اندازه بخوری چرا بد باشع

خیر میتوانی میل کنی

نه چه ضرری

نه بخور

نه چرا باید ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی می هانا مامان نی نی می هانا ۷ ماهگی