سلام شب بخیر خانما لاک در بارداری ضرر دارد

۵ پاسخ

میگن ضررداره ولی من توبارداری اولم زدم الانم میزنم هرازگاهی واسه تنوع

ژلش هم آنچنان خطری نداره این که لاکه

من یکبار زدم برای یه شب خیلی بوش اذیتم کرد فرداش پاک کردم دیگه نزدم

تو سه ماهه اول ممنوعه

بهتره نزنی بنظرم

سوال های مرتبط

مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان هنوز مشخص نیس مامان هنوز مشخص نیس هفته چهاردهم بارداری
مامان نمی دونم مامان نمی دونم هفته سیزدهم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد