دخترا لاک زدم برای هفتم ضرر دارد؟؟چه ضرری دارد؟؟

۵ پاسخ

ن بابا من طرف دیدم تا زایمانش کاشت انجام داده

من کاشتمو ریمو کردم دکترم گفت ضرر داره ،ولی لاک میزنم نه فک نمیکنن عب داشته باشه

میگن خوب نیست

بوش برای جنین میگن بده

😐😐😐😐چی ربطی دار

سوال های مرتبط

مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهلم بارداری
مامان سوپرایزه مامان سوپرایزه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ??????????? مامان ??????????? روزهای ابتدایی تولد
مامان اوینار مامان اوینار هفته سی‌وششم بارداری