۹ پاسخ

قند مصنوعی زیاد خوب نیست ...باید مراعات کنی

منم آب نمیتونم بخورم دلستر لیمو فقط میخورم نمی‌دونم ضرردارع یانه

ولامن توی دوتابارداری هرچی میدیدم میخوردم بچه هام همشون وزنشونم بالا چهاکیلوبودن مشکلیم نبود

به خاطر قند کمتر مصرف کنی بهتره

بهتره چیز های سالم بخورید ونوشیدنی های طبیعی

من ازه ۱۳هفتگی دیگه لب به نوشابه و دلستر هر چیز گاز داری نزدم

چیزای گاز دار سعی کن نخوری

عزیزم هرچیزی که به اندازه مصرف بشه هیچ ضرری نداره

نه بابا چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته نوزدهم بارداری
مامان اوینار مامان اوینار هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری