سلام خوردن کنگر برای زن باردار خطرناک نیست

۸ پاسخ

عالیه من میخورم

میگن خوب نیست زیاد در حد ی وعده بخور

از دل طبیعت

بخور عزیزم هر چیزی در حد اعتدالش ایرادی نداره

منکه خوردم از اول بارداری البته فقط دوبار خوردم هیچیم نشد اما هرچیزی زیاده رویش خوب نیس

این توی خود گهواره نوشته

تصویر

نه خیلی خوبه از کجا خریدی؟

سلام خطرناکه گلم بهتره مصرف نشه چون باعث انقباض رحم میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته نوزدهم بارداری
مامان اوینار مامان اوینار هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم وتو راهیم مامان پسرم وتو راهیم هفته یازدهم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری