گوجه سبز زیادیش بد نیست برای زن باردار

۱۰ پاسخ

منی که یه گونی رو یه دقیقه میخورم 🤣

منکه هر روز خیلی میخورم با نمک 😂

وای منم زیاد میخورم خودشم با نمک
فشارم هشت 😕😕😕😂

من ی روز اندازه نیم کیلو خوردم دیگه الان هوس نمیکنم🫣😂

اره بده اصلا نخور بفرس من بخورم 😈😈😈

زیادش خوب نیست
فشارتو میندازه

ن بد نیست
فقط دلت درد نگیره 😁

من تو گوگل نگاه کردم چیز بدی ننوشته بود ،من خییییییلی میخورم😁

منم خیلی میخورم اونم با نمک 🫠

نمیدونم ولی منم هر روز میخورم آخه زودم تموم میشن الان تازه آن میچسبه🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم وتو راهیم مامان پسرم وتو راهیم هفته دهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراب مامان مهراب ۳ ماهگی