۸ پاسخ

واااا همی سوالا رو از کجاتون درمیارید..اخه سیب زمینی و ضرر😂

فقط بعضی ها ک معده ی حساسی دارن شاید بعدش یکم سوزش معده بگیرن

بخور راحت باش ضررش کجا بود

ضرر نداره که فقط چون کربوهیدراته ممکنه وزنت بره بالا

عزیز،پس آب هم نخور،خیلی ضرر داره

نه بابا من اونقدر زیاد میخورم

بیخیال بابا چه ضرری اخه

خب یکم بخور چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی