فک میکردم لک بینی پریودیمه ک پریودم نشدم. کسی بوده متوجه بارداری نشده باسونو نشون داده چطوربوده
دوستان من ۶۹روزهست عقب انداختم . ازمایش دادم اوایل شاید ۲۰روزاینطورعقب انداخته بودم منفی بود بیبی چکمم منفی
چندروزپیشم بیبی زدم منفی شد.
نمیدونم گرمی بخورم یاسونو بدم ینی اواسط عقب انداختنم هم لک داشتم
نوششجان
الکی هوس خودتو گردن بچه ننداز 🤪😂😂
ویییی به به نوش جان
عزیزم نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.