اولین هوس قند و نباتم
یه بشقاب پر از سیب زمینی سرخ کرده با سس قرمز

تصویر
۶ پاسخ

فک میکردم لک بینی پریودیمه ک پریودم نشدم. کسی بوده متوجه بارداری نشده باسونو نشون داده چطوربوده

دوستان من ۶۹روزهست عقب انداختم . ازمایش دادم اوایل شاید ۲۰روزاینطورعقب انداخته بودم منفی بود بیبی چکمم منفی
چندروزپیشم بیبی زدم منفی شد.
نمیدونم گرمی بخورم یاسونو بدم ینی اواسط عقب انداختنم هم لک داشتم

نوششجان

الکی هوس خودتو گردن بچه ننداز 🤪😂😂

ویییی به به نوش جان

عزیزم نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی