منم قند ناشتام۹۲بود بهم گفت رعایت کن ولی نمیشه هوا گرمه همش دلم بستنی میخاد
۹۴ که خوبه من ۱۴۰ رسیده قندم
سیب زمینی اره قندس بالاست
اصن زیاد نیست
وا 94
که خوبه
100به بالا بده
کلا ادم توبارداری خیلی گرسنه میشه
چه رژیمی بهت داده سیب زمینی رو مگه کامل ممنوع کرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.