۳ پاسخ

این حال تا اخر سه ماهه ادامه داره
من فقط نون پنیر میتونستم بخورم و با همون ادامه دادم 😬

هرچی میتونی بخور
من ماست و خیار خیلی میخوردم

عب ندارع گلم هر چی دوست داری بخور
انشاالله به هفته من برسی همه چی میتونی بخوری😅

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری