اگ قند نداری مشکل نداره
هر چیزی زیادش ضرر داره سیب زمینی هم خودش سفت کننده وممکنه یبوست بگیری
نشاسته اش زیاده..اگه اشتهات خوبه یا اضافه وزن و دیابت داری نخور
ن گلم ک قندت اوک نوشجانت
سیب زمینی آب پز میخوری؟ وای منکه اصلا دلم نمیخواد تصورش هم ندوست
اگه قند نداری نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.