سیب زمینی آپ بر زیادبخوری ضرر داره

۶ پاسخ

اگ قند نداری مشکل نداره

هر چیزی زیادش ضرر داره سیب زمینی هم خودش سفت کننده وممکنه یبوست بگیری

نشاسته اش زیاده..اگه اشتهات خوبه یا اضافه وزن و دیابت داری نخور

ن گلم ک قندت اوک نوشجانت

سیب زمینی آب پز میخوری؟ وای منکه اصلا دلم نمیخواد تصورش هم ندوست

اگه قند نداری نه

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی