دوغ نعنا خوردم اشکالی داره

۵ پاسخ

ن بابا

بخور نووش خونت خیلی مقویه فقط زیادش نفخ می‌کنی اگه برا اون اذیت نشی اشکال نداره

من که از اول هر روز می خورم اینقد که عطش دارم فکر نکنم زیاد نعناع توش باشه

دوغ که خیلی خوبه و اتفاقا میگن روزی دو سه بار بخورید، نعنا ولی میگن کم مصرف کنید، نعنای داخل دوغ هم معمولا کمه فکر کنم، ما کم میریزیم

نچ من ویارمه همش میخورم هر روز

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو🌙 مامان ماهلین کوچولو🌙 ۶ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری