ن بابا
بخور نووش خونت خیلی مقویه فقط زیادش نفخ میکنی اگه برا اون اذیت نشی اشکال نداره
من که از اول هر روز می خورم اینقد که عطش دارم فکر نکنم زیاد نعناع توش باشه
دوغ که خیلی خوبه و اتفاقا میگن روزی دو سه بار بخورید، نعنا ولی میگن کم مصرف کنید، نعنای داخل دوغ هم معمولا کمه فکر کنم، ما کم میریزیم
نچ من ویارمه همش میخورم هر روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.