خانما میخام کرانچی بخورم ضرر ندارد.

۹ پاسخ

یه مطلب خوندم درموردش میگه چربیش چربی خوکه و رنگش از نوعی شپش گرفته میشه .پشتش رمزی نوشته درموردش تحقیق کن شماهم

قطعا خاصیت نداره و ضرر داره ولی این جوری نیست که مستقیم و آنی یه یه خطری داشته باشه. مثل همه وقت های دیگه غیر از بارداری که اولویت با تغذیه سالم هست.

من ویارم چیپس سرکه ای😂وقتی میخورم حالت تهوع برطرف میشه

و این که وقتی خوراکی های مفید بخورید ور کل حال بچه داخل شکم بهتره

چیز های مضر مشکلی ایجاد نمی کنه فقط باعث میشه وزن اون خوراکی ها به مادر بره بچه فقط با خوراکی های مفید وزن می گیره طبق نکاتی که افراد اشاره داشتند و من مطالعه کردم .

من همیشه میخورم 😃

تندشو نخور حالت تهوع اگه داشته باشی بدتر میشه

ن بخور منم خوردم

کم بخور تندم نباشه زیاد اذییت بشی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان موید مامان موید هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری