خانما کیا مرزیکلا زایمان کردن؟ کدوم دکتر بهتره؟

۲ پاسخ

بیمارستان روحانی هم فقط زایمان قبول میکنه

عزیزم من گتابم زیر نظر دکتر صادقی ام فرزانه صادقی کلینیک امید هستش خیلی دکتر خوبیه

سوال های مرتبط