۱۶ پاسخ

عزیزم مال منم سه قلو هس ولی گفتن یکی باید حذف شه

به من گفتن قبول نکردم

دخترخاله من با آی وی اف سه قلو باردار شد بهش گفتن امپول بزن سومی از،بین بره امپول زد هر سه تاش سقط شدن

شما تصمیمت رو بگیر من راجب ریداکت تجربه ندارم ولی همون دوقلو هم باشه احتمال زایمان زودرس خیلی زیاده حتما حتما سرکلاژ کن تا خیالت راحت باشه زود به دنیا نیان

ویییی اون‌الان قلب داره گناه داره سقط بشه 😢 بازم خودتون باید تصمیم بگیرین عزیزم ما جای شما نیستیم

از پزشکای دیگه هم بپرس ولی ریداکت کن دو تاشون کامل رشد کنن

ریداکت نکن عروس عموم هم بهش پیشنهاد دادن قبول نکردن از بچه هاش 7ماهشون شده ب دنیا اومدن خوشکل موشکل و ناناسن 😍

عزیزم خیلی سخت میشه و با وزن خیلی کم بدنیا میان ولی میرن دستگاه از اون ور کم کم بزرگ میشن

چرا این کار انجام بدی دلیل دکتر چیه

ریداکت ینی سقط؟
نکن گناه داره🥲

من عمم داشت. نگه داشت سه تاشون الان صحیح وسالم

همه دکترا این پیشنهاد و میدن اما این کارو نکن خدا خودش کمک میکنه گناه داره اون یکیم مثل دوتای دیگه

چرا ریداکت میکنی؟؟

چرا باید ریداکت بشه

سخته ولی اگه شرایطشو داری نگه دار یه تارو اگه مشکلی پیش نمیاد برات
دیگه راحت سه تا فتچ خدا بهت میده

اون چیه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی