درد طبیعی خیلی زیاده ب منم میگفتن قابل تحمله و مث پریودیه ولی سخت بود چرا الکی بگم ولی همش مال قبل زایمان بعد زایمان دیگ درد نداری فقط بستگی داره چنتا بخیه بخوری ک بتونی روز اول دوم بشینی بچه شیر بدی هرچند بعضیا خوش شانسن سر طبیعی زیاد اذیت نمیشنزود زایمان میکنن من زایمانم ۷ ساعت طول کشید بعضیا یکی دوساعته زایمان میکنن
دوتاش سخته ولی طبیعی نیم ساعت آخرش غیر قابل تحمل بقیه اش دیگه راحت میشی
نه دوستم دیروز طبیعی بود بچه خفه شد حین زایمان قطعا سزارین هرکسی نمیتونه طبیعی زایمان کنه😞
من طبق تجربه های بقیه بهت میگم خودم تجربه ایی ندارم دختر عمم سزارین شد سر پسر اولش خیلی درد داشت اینا اصن تکون نمیخورد وضعش افتظاح بود سر دوتا دخترش طبیعی راحت بود دوروز استراحت کرد پاشد کاراشو خودش انجام داد
سزارین طبیعی درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.