شیاف پروژسترون رو روزی ۱ بار استفاده میکنید یا هر ۱۲ ساعت؟

۱۶ پاسخ

من شبی ی بار

بستگی به تشخیص دکتر داره اگر لکه بینی داری روزی دوبار

شبی یکی

دکتر به من گفتن روزی یکی قبل از خواب

من شبی یکی استفاده میکنم‌

من روزی ۱بار بود شب ها میزاشتم

برای من شب یکی

هر ۱۲ساعت

منم روزی یکی

منم هر شب استفاده میکنم لکه بینی ندارم

بستگی به شرایطط داره من روز ۴ بار میزارم با روزی یه امپولشو ببین دکترت چی میگه

من روزی 1عدد شب تا شل استفاده میکنم

من قبل خواب میذارم و میخوابم

بستگی به شرایطت داره عزیزم
دکتر من گفت اگ خونریزی باشه ۱۲ ساعت تا ۳ روز بعدش شبی یکی
اما لکه بینی شبی ی دونه

معمولا روزی یک بار هست مگر اینکه در شرایط خاص باشه لکه و اینا روزی دوباره

دکتر برامن روزی دوبار تجویز کرد یکی صب یکی شب

سوال های مرتبط