سلام خانما شیاف گل مغربی کسی استفاده کرده ؟
خوبه ؟

۲ پاسخ

اره من ۳۶ اینا شروع کردم یه هفته ای زایمان کردم زایمانمم راحت بود

بله من قرصشو استفاده کردم یدونه صب می‌خوردم یدونه شب سوراخ میکردم شیاف میکردم 😅
دهانه رحم رو نرم میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی