نه هیچ مشکلی نداره
بعد ده دقیقه اگه دیدی ادامه داره چند سیسی اب یا یکم شیر بهش بده قطع میشه ، 40 دقیقه زیاده اینم بدون سکسکه به این طولانی بخاطر نفخ زیاده یه دارو ضد نفخ وقتایی که اینجوری میشه بده بهش
اگ اذیته شیر بده سکسکه شو قط کن
نچی اشکالی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.