مامانا تا چند هفتگی شیاف باید استفاده کنیم دکتر بهم نگفت کی قطع کنم

۷ پاسخ

نمیدونم چرا انقدر بیخیالم، شوهرمم میگه خیلی بیخیال شدی ی دکتر برو حداقل😂😂میگم خب بچه تکون میخوره، سونو هم میرم میگه همه چی نرماله

من تا ان تی گذاشتم بعد دیگه نذاشتم، به دکترمم نگفتم، از ان تی هم دکتر نرفتم😐ازمایش ها و سونوگرافی هامو تلفنی مینویسه، اگه دکتر سونو بگه همه چیز اوکیه دیگه نمیرم پیشش😐😐 مکمل هامم که همون قبلیا رو میخورم چون گفت تا اخر همینه
فقط الان یکم جپتب ازمایش قندم اومده بالاتره میخوام بعد نزدیک ۴ ماه برم پیشش

عزیز بستگی به تشخیص دکتر داره اکثرا تا ۳۶ هفته است ولی باز با دکترت مشورت کن

من تا انومالی گذاشتم ولی بعدشم درد داشتم میذاشتم ک دکتر گفت دیگ همونم نزار

بپرس از دکترت

بستگی داره دیگ دوستم ت ۲۵ هفته من تا ۲۶ هفته یسریا تا اخر

فعلا بذار قطع نکن اصلا

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی