نمیدونم چرا انقدر بیخیالم، شوهرمم میگه خیلی بیخیال شدی ی دکتر برو حداقل😂😂میگم خب بچه تکون میخوره، سونو هم میرم میگه همه چی نرماله
من تا ان تی گذاشتم بعد دیگه نذاشتم، به دکترمم نگفتم، از ان تی هم دکتر نرفتم😐ازمایش ها و سونوگرافی هامو تلفنی مینویسه، اگه دکتر سونو بگه همه چیز اوکیه دیگه نمیرم پیشش😐😐 مکمل هامم که همون قبلیا رو میخورم چون گفت تا اخر همینه
فقط الان یکم جپتب ازمایش قندم اومده بالاتره میخوام بعد نزدیک ۴ ماه برم پیشش
عزیز بستگی به تشخیص دکتر داره اکثرا تا ۳۶ هفته است ولی باز با دکترت مشورت کن
من تا انومالی گذاشتم ولی بعدشم درد داشتم میذاشتم ک دکتر گفت دیگ همونم نزار
بپرس از دکترت
بستگی داره دیگ دوستم ت ۲۵ هفته من تا ۲۶ هفته یسریا تا اخر
فعلا بذار قطع نکن اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.