سلام عزیزان میگم شیاف از چند هفتگی باید قطع کنیم

۳ پاسخ

تا هفته ۳۶ باید باشه دکترم گفت

بستگی داره به خودت و شرایطتت
مال من گفته بود اروم اروم کمش کنم
دو روز یبار بعد سه روز یبار بعد هفته ای یبار
الانم فقط وقتی احساس درد زیادی کنم استفاده میکنم

مشکلت چی بوده؟ اگ سزارینی تا اخر بزار

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی
مامان هایلا مامان هایلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان لوئی مامان لوئی روزهای ابتدایی تولد