اگه فقط تبه وهیچ علائم دیگه ایی نداره ویروس رزوئلا هست فقط باید پاشویه کنی تبش کنترل بشه هیچ دارویی نداره شیافم میتونی بزاری
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
پاشویه اش کن مرتب، اول سرش و گردنش، بعد زیر بغلش و دستاش بعد پاهاش، مرتب انجام بده اگر زیر نیومد ببرش دکتر تب بالا خطرناکه
شیاف بذار اگ خبلی زیادع
دندون درمیاره لابد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.