۵ پاسخ

اگه فقط تبه وهیچ علائم دیگه ایی نداره ویروس رزوئلا هست فقط باید پاشویه کنی تبش کنترل بشه هیچ دارویی نداره شیافم میتونی بزاری

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

پاشویه اش کن مرتب، اول سرش و گردنش، بعد زیر بغلش و دستاش بعد پاهاش، مرتب انجام بده اگر زیر نیومد ببرش دکتر تب بالا خطرناکه

شیاف بذار اگ خبلی زیادع

دندون درمیاره لابد

سوال های مرتبط