۱۰ پاسخ

اره من یه هفته س میدم فردا میشه ۶ماه

سوال منم هست؟؟؟؟منم پسرم نصف شیرخشک شماره ۱ داره اگ تموم شه همون ۲ میخام شروع کنم .البته ۱ دیگه ساده داره ولی پسرم حساسیت ب پروتئین گاوی داره

من دوستم دخترش رو دکتر برده بود میگف تا ۷ ماهم ۱ بدی مشکلی نداره چون مواد ۱ مغذی تره آهن و ویتامیناش بیشتره

ارههه

اره عزیزم من از پنج ماهگی دادم مشکلی نبوود

اره گلم

من شنیدم که میگن یهو نیاید عوضش کنی مخصوصا که الان هوا گرمه ممکنه سنگین باشه مریض ش کنه ، مثلا روز اول دوسه بار بده روز دوم سه چهار بار که اخرش بشه همه وعده ها

آره میتونی
ولی ویتامین های شماره ۱ خیلی بیشتره شماره ۲ آهن داره مزه اش فرق میکنه و رنگ مدفوع دخترت هم تیره تر میشه اینا رو گفتم جهت آگاهی نوش جونش

بله

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری